-Ja mikähän oli asiana?
-Noita e-pillereitä ajattelin.
-E-pillereitä? Oletko naimisissa?
-En.
-Mutta vakituinen suhde kuitenkin?
-Ei oikeastaan.
-Minä en suosittele e-pillereitä nuorille naisille jotka eivät ole vakituisessa suhteessa. Ei ole tarkoitus, että  hurjastellaan vuoteesta toiseen eikä välitetä mistään.
-Mä kuulin, että ne tota niinku auttas noihin kipuihin.
-Asperiinikin auttaa kipuihin. Mutta katsotaan nyt sitten. Tuolla verhon takana voit riisua.

-Tule vähän alemmaksi. Levitä jalat oikein kunnolla. Nyt ihan rentona sitten. No niin. Täällä on haavauma.
-Anteeks?
-Sellaisia tulee kun juhlii. Ei kannattaisi juhlia sillä tavalla. Ruumis on Pyhän hengen temppeli, sitä pitää kunnioittaa.
-Tota, en mä nyt niin kauheesti ole juhlinut.
-Jos on paljon partnereita, niin sitten voi käydä juuri näin.
-Ei mulla nyt niin...
-Siksi minä en mielelläni kirjoita pillerireseptejä nuorille naisille jotka eivät edes seurustele. Ei ole tarkoitus että kuljetaan vuoteesta vuoteeseen, naisen herkkä ruumis ei kestä sitä. Haavauma pitää polttaa. Kaksi viikkoa pitää olla sen jälkeen ilman sukupuoliyhteyttä, mutta kannattaa muistaa, että sukupuoliyhteys kuuluu avioliittoon. Kyllä sitä ehtii sitten vielä kun se oikea ihminen löytyy. Mutta ei sitä välttämättä löydy koskaan jos ei yhtään malta odottaa. No niin, nouse vaan. Minä varaan sinulle ajan sitä polttamista varten.
-Entäs ne pillerit?
-Oletko sinä sitä mieltä, ettei asperiini sitten todellakaan riitä?
-Siitä tulee vatsa kipeäksi.
-Minä en tee tätä mielelläni, mutta jos sinulla todellakin on kovia kipuja, niin voin kirjoittaa sinulle reseptin. Mutta lopeta se juhliminen.

Saaran innoittamana muistui mieleen eräs opiskelija-aikojen gynegologilla käynti. Lääkäri oli aktiivinen adventisti.