Tuon edellisen kommenttiketjun hännille oli yön aikana tupsahtanut tällainen, ystävämme Rauno Räsäsen  kysymys, joka mielestäni ansaitsee tulla nostetuksi tänne esille:

"KYSYMYS.
MIKSI OI MIKSI?

Miksi idiootti-Ellilä saa ihmiset keskustelemaan.

V. Siksi, että he itse(ssään) ovat idiootteja JA RAKASTAVAT siten TOISIAAN IDIOOTTEINA..."

Onkohan sinulla Rauno nyt varsinaiset argumentit päässeet tilapäisesti lopahtamaan kun pitää tyytyä ad hominem tyyppiseen argumentointiin josta puolestaan minä olen aina tunnistanut todellisen idiootin?

Mitä varsinaiseen kysymykseesi tulee, niin ei minullakaan ole siihen vastausta. Se on korkeammassa kädessä että mistä ihmiset milloinkin innostuvat tai tulevatko he edes paikalle minun sepustuksiani lukemaan. Mukavaa jos lukevat ja viitsivät kommentoida, niin että kiitos sinullekin että aina tulet tänne, vaikka viimeksi jo kerroit että tuskin tapaamme samoilla sivuilla. Näin se maailma meitä pikkuisia heittelee. Älä ota niin raskaasti Rauno, elämäähän tämä vain on. Blogiani kommentoivien ihmisten puolesta olen kyllä hiukan pahastunut että henkilöön käyvä argumentaatiosi kohdistuu myös heihin. Mielestäni he eivät sitä ansaitse vaikka minä olisin sitten millainen idiootti tahansa.