Hänen sanansa koskettivat minua. Tuttu fraasi, jota en ole paljonkaan ajatellut. Olen ottanut sen vertauskuvallisesti. Jos joku sanoo jotain, joka tuntuu merkitykselliseltä, voin kuvata asiaa sanomalla että sanat koskettivat. Mutta minulle sattui tässä sellainen tapaus, että erään ihmisen sanat aivan konkreettisesti koskettivat minua. Tai ainakin se tunne oli hyvin konkreettinen. Tapaus oli erikoinen, koska ihminen oli vieras eikä puhunut erityisesti minulle. Äänestä saatetaan joskus sanoa, että se on hyväilevä. Varsinkin jos on kysymys laulunäänestä. Nyt olen kokenut miten puhekin voi olla hyväilevää ja sen toivoisi jatkuvan ikuisesti. Tämä on merkillinen kokemus, ainutlaatuinen elämässäni. Aina sitä oppii uutta. Kummallista on, että nyt olen ollut monta päivää hyvällä tuulella, tosin onhan minulla aihettakin. Blogisanomat eivät enää rasita, taloudelliset huoleni ovat hetkeksi väistyneet sivulle ja kevät on aivan selvästi tulossa.