JPK ja Pasi paiskasivat meemillä yllättäen.

Nimeä kolme suosikkieläintäsi.

Tämä on vaikea, koska kaikki eläimet ovat suosikkejani. En oikeastaan tiedä liikuttavampaa olentoa kuin vanha koira. Kissalta voi oppia kuinka vedetään lonkkaa. Hevoset ovat mielettömän kauniita ja rauhoittavia katsella.

Jos saisit olla jokin soitin jossakin biisissä, niin mikä soitin ja missä?

Olisin harppu ihan missä tahansa biisissä.

Jos musiikkisi/kirjoittamisesi olisi rakennus, millainen rakennus se olisi?

Luonnonkivistä kallion kylkeen muurattu pieni hökkeli, jota tuskin huomaa. Niin, pärekatto siinä olisi myös. Oveen olisi Alpo Jaakola voinut maalata jonkun vähän törkeän naisfiguurin.

****

Ja sitten haaste Arrulta ja tehtävänä on kertoa itsestään seitsemän faktaa, mikä on hankalaa koska minusta tuntuu ettei elämässäni mikään ole oikein riittävän faktaa tällaiseen meemiin.

1. Minulla on kissa.
2. Olen ihana ihminen.
3. Olen loistava kirjailija.
4. Kaikki pitävät minusta.
5. Kukaan ei ymmärrä minua.
6. Tulen aina välillä vähän hulluksi.
7. Enimmäkseen olen ihan ok.

Tässäpä näitä. Nyt on keskusyksikköpömpeli taas kuumana, pitää jättää haastamiset, sulkea tietokone ennen kuin se tilttaa ja mennä nukkumaan, varsinkin kun minähän tässä tilttasinkin näköjään jo.