Kun olen ollut uppoutuneena verkkotekniikkaan ja muihin kummallisuuksiin, en ole ehtinyt lukea blogeja puhumattakaan, että olisin kommentoinut niitä. Saara vinkkasi Hanhensulan blogikirjoitukseen ihan muussa yhteydessä, mutta mitä luinkaan sieltä. Olen kuulemma kiukkuinen akka joka on mollannut Lassi Kämäriä tämän blogin kommenttiosastossa kun tämä on ilmoittanut pistävänsä bloginsa jäähylle.

Minulta on mennyt ko. blogin lopettaminen ohi, niin kuin valitettavan moni muukin asia. Mutta siis joku Kirsti siellä oli häärännyt. Tiedoksi vain Hanhensulalle ja kaikille joita asia kiinnostaa: En ole maailman ainoa Kirsti.  

En tiedä, ehkä tuosta pitäisi olla onnellinen, kun olen niin merkittävä Kirsti, että aina kun joku anonyymi esiintyy Kirstinä ja sanoo jotain typerää, kuvitellaan että se olen minä.

No samapa tuo, minä olen lähdössä hammaslääkäriin. Mutta siis Hanhensulalle tiedoksi, olen tosiaan kiukkuinen akka, mutta vittuilen
vähän ovelammin. Sitä paitsi tätä nykyä minä yleensä kihisen vain itsekseni ja teen jesuiittojen hengellisiä harjoituksia valaistuakseni ja vapautuakseni ylimääräisestä negatiivisesta energiastani, jota kieltämättä on aika paljon kertynyt vuosien mittaan.