Olen äärettömän kyllästynyt Vuodatukseen. Voi mistä saisin voimaa, että siirtyisin muualle? On ihan naurettavaa, että olen yli puoli vuotta käynyt kurssia, jossa opetetaan tekemään kotisivuja, enkä ole vieläkään tehnyt yhtään oikeaa kotisivua. Kaikki tekemäni sivut ovat feikkisivustoja, jotka olen pistänyt koulun palvelimelle pyörimään.

Haaveilen, että saisin rakennettua itselleni kotisivut ja blogi olisi sen yhteydessä, mutta koskahan sekin mahtaa toteutua. Kaikki voimat menevät siihen, että teen erilaisia harjoitustöitä. Juuri nyt minua on työllistänyt tulossa oleva näyttötutkinnon ensimmäinen osa.

Viime viikonloppu meni jälleen koulussa. Opettelimme tekemään animaatioita Flashillä. On murskaavaa tajuta miten huono omaksumiskyky minulla on. Kun pyysin opettajaa näyttämään, miten eräs juttu tehtiin, hän totteli kiltisti. Tuli koneelleni, paineli namikoita ja selitti mitä hän teki. Mutta kaikki kävi niin nopeasti, etten ehtinyt omaksua muuta kuin että muistan vieläkin miltä hän tuoksui. Tällaiset asiat minulle kyllä jäävät mieleen, vaan ei koskaan se mitä oikeasti pitäisi oppia.