Kittyfane haastoi minut meemiin. Minun pitäisi kertoa kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäni.


1. Olen valtavan negatiivinen ihminen, jota riivaa pakahduttava usko siihen, että elämässä lopulta käy hyvin. Kaikkien elämässä.

2.Syön joskus raakaa taikinaa. Tämä olen tunnustanut ennenkin.

3. Minulla on tänään tärkeä palaveri, jossa ehkä ratkeaa globaalin runohankkeemme rahoitus, ainakin osittain.

4.Olen nyt kolme iltaa taistellut joomla sivupohjien kanssa ja todennut koodien olevan minua ovelampia. En ole saanut mitään aikaiseksi.

5. Luen parhaillaan Pappia kyydissä kirjani taittoa ja kirja tuntuu minusta tylsältä. En ymmärrä miten olen jaksanut kirjoittaa sen. Ja kustannustoimittaja lukea, vieläpä moneen kertaan.

6. Suunnittelen jatkoa vessaprojektille, jossa kerään rahaa ostaakseni vessoja kehitysmaiden tytöille. Olen höynäyttänyt mukaan muutaman ystävänikin.


Haasteeseen kuului käsky haastaa mukaan kuusi bloggaajaa, mutta bloggaajien etsimiseen ja linkittämiseen menee niin paljon aikaa, että haastankin mukaan teidät rakkaat lukijani. Jos vain tahdotte, avautukaa joko omissa blogeissanne, tai sitten täällä kommenttilaatikossa. Paras avautuminen palkitaan Häiriötila tunnustuspalkinnolla tai virtuaalisella kahvipaketilla.